54

سعودی ولی عہد کا وزیر اعظم سے ٹیلی فونک رابطہ

اسلام آباد (میڈیا ڈسک) سعودی ولی عہد کا وزیر اعظم سے ٹیلی فونک رابطہ۔ تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کا خط موصول ہونے کے بعد سعودی ولی عہد نے محمد بن سلمان نے ٹیلی فونک رابطہ کر کے عمران خان سے ان کی خیریت دریافت کی۔ اس دوران سعودی ولی عہد نے پاکستان کے بلین ٹری سونامی منصوبے کا حصہ بننے کی خواہش کا اظہار کیا۔
جبکہ دونوں رہنماوں نے عہد کیا کہ پاکستان اور سعودی عرب ماحولیاتی منصوبوں پر مل کر کام کرینگے۔ اس سے قبل وزیراعظم عمران خان نے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کو خط لکھ کر ان کے والد سعودی فرمانروا سلمان بن عبدالعزیز کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔انھوں نے سعودی حکومت صحت کی جانب سے مملکت میں دس عرب اور خطے میں پچاس ارب درخت لگانے کے فیصلے کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ سعودی عرب اور پاکستان کے بلین ٹری سونامی پروگرام میں مماثلت ہے۔
2014 سے 2018 کے دوران ہم نے ایک ارب درخت لگائے۔2023 تک دس ارب درخت لگانے کا منصوبہ ہے۔وزیراعظم نے کہا کہ 15 فیصد زمینی اور 10 فیصد سمندری سطح پر پودے لگائیں گے۔منصوبے سے ایکو ٹورازم کو فروغ ملے گا اور ملازمتیں بھی پیدا ہوگئی۔2030 تک 60 فیصد انرجی کو کلین انرجی پر شفٹ کر رہے ہیں۔سعودی عرب کے گرین منصوبے کی حمایت کرتے ہیں۔سعودی عرب کے ساتھ مل کر کام کرنا چاہتے ہیں۔
وزیراعظم عمران خان نے اسی حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ میں اپنے بھائی محمد بن سلمان کی جانب سے ’گرین سعودی عرب ‘ اور ’گرین مڈل ایسٹ‘ کا منصوبہ شروع کرنے کا جان کر خوشی ہوئی۔
خیال رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے بلین ٹری منصوبے کا آغاز کیا تھا۔ کہ پاکستان ا?لودگی اور ماحولیاتی تبدیلی پر قابو پانے والا پہلا ملک بن چکا ہے، پاکستان ا?لودگی اور ماحولیاتی تبدیلیوں پر قابو پانے والا اور 10 سال پہلے ہی اہداف حاصل کرنے والا پہلا ملک بن گیا، سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر وزیر اعظم عمران خان نے بین الاقوامی ادارے کی ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’آلودگی کے تدارک اور ماحولیاتی تغیر کے مہلک اثرات سے بچاو ¿ کے پیشِ نظر پاکستان کو صاف اور سرسبز بنانے کے لیے کی جانے والی اپنی کاوشوں پر فخر ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں