7

انگلینڈ ٹیسٹ ، سرفراز احمد اور یاسر شاہ کو کو قومی ٹیم سے ڈراپ کیے جانے کا امکان

حسیب اللہ اور ابرار احمد کو چانس مل سکتا ہے، آل راؤنڈرز میں عامر جمال یا فہیم اشرف کا انتخاب اہم ٹیسٹ میچ کے لیے کیا جائے گا

لاہور (سپورٹس ڈیسک ) انگلینڈ کے خلاف سب سے اہم ٹیسٹ سیریز کے لیے پاکستانی ٹیم میں بڑی تبدیلیاں متوقع ہیں، جو بعد میں دسمبر میں شروع ہوگی۔ بلوچستان کے نوجوان وکٹ کیپر حسیب اللہ کو دسمبر میں انگلینڈ کے خلاف ہوم ٹیسٹ سیریز کے لیے وکٹ کیپر محمد رضوان کے ساتھ ٹیم میں موقع دیا جا سکتا ہے۔ سرفراز احمد کو قومی ٹیم سے ڈراپ کیے جانے کا امکان ہے۔
لیگ اسپنر یاسر شاہ کو ناقص کارکردگی کے باعث ڈراپ کردیا گیا ہے اور ان کی جگہ نوجوان سپنر ابرار احمد کو ٹیم میں شامل کرنے پر غور کیا جارہا ہے۔ کپتان بابر اعظم اس وقت محمد نواز اور نعمان علی کی سپن باؤلنگ پر انحصار کر رہے ہیں۔ فاسٹ باؤلر محمد عباس ڈومیسٹک سائیڈ میں مسلسل کارکردگی کے بعد واپسی کریں گے۔
ان کا انحصار حسن علی، نسیم شاہ، حارث رؤف اور شاہ نواز دھانی پر ہوگا۔

شاہین شاہ آفریدی کی جگہ اب حارث رؤف پاکستان کی بولنگ لائن اپ کے اہم ہتھیار ہوں گے۔ حارث رؤف بھی برطانوی ٹیم کے خلاف اس ٹیسٹ سیریز میں ڈیبیو کریں گے۔ آل راؤنڈرز میں عامر جمال یا فہیم اشرف کا انتخاب اہم ٹیسٹ میچ کے لیے کیا جائے گا۔ پاکستان کی بیٹنگ لائن میں کوئی بڑی تبدیلی نہیں آئی۔ محمد رضوان کے ساتھ اظہر علی، شان مسعود، امام الحق، بابر اعظم۔ ٹیسٹ سیریز کے لیے قومی ٹیم کا اعلان ایک دو روز میں متوقع ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں