36

وزیراعلیٰ عثمان بزدار کا عوام کو مہنگائی سے نجات دلانے اور مستقل ریلیف دینے کیلئے احسن اقدام، سہولت بازار اتھارٹی کے قیام کا فیصلہ

لاہور (ا ±بیورو رپورٹ )نمائندہ خصوصی،طارق مجید کھوکھر) وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے عوام کو مہنگائی سے نجات دلانے اور مستقل ریلیف دینے کیلئے احسن اقدام کے تحت پنجاب سہولت بازار اتھارٹی کے قیام کا فیصلہ کیا ہے۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے پنجاب ماڈل بازار مینجمنٹ کمپنی ختم کر کے پنجاب سہولت بازار اتھارٹی کے قیام کی اصولی منظوری دے دی ہے۔
وزیراعلیٰ عثمان بزدار اتھارٹی کے پیٹرن انچیف اور صوبائی وزیر صنعت چےئرپرسن ہوں گے۔وزیراعلیٰ نے کہا کہ سہولت بازاروں میں کسان پلیٹ فارم بھی لگائے جائیں گے اورکسان پلیٹ فارم کے ذریعے کاشتکار اپنی اشیائ براہ راست فروخت کر سکیں گے۔ سہولت بازار اتھارٹی صوبہ بھر میں سہولت بازاروں کے قیام کو یقینی بنائے گی۔
سہولت بازاروں کا دائرہ کار ہر ضلع اورہر تحصیل تک بڑھایا جائے گا۔
یہ بازار سال کے 365دن فنکشنل رہیں گے۔انہوں نے کہا کہ سہولت بازاروں کے قیام سے عوام کو مہنگائی سے نجات ملے گی اورحقیقی معنوں میں ریلیف ملے گا۔اتھارٹی صوبہ بھر میں 400سے زائد سہولت بازار قائم کرے گی۔سستے سہولت بازاروں میں آٹااوردیگراشیائ ضروریہ نوٹیفائیڈ ریٹ پر دستیاب ہوں گی۔انہوں نے کہا کہ سستے سہولت بازاروں میں اشیائ ضروریہ سرکاری نرخوں پر ملیں گی۔
عوام کو ریلیف دینے اورپرائس کنٹرول کے لئے آخری حد تک جائیں گے۔وزیراعلیٰ عثما ن بزدارنے سستے سہولت بازاروں کے قیام کیلئے اضلاع میں اراضی کی نشاندہی کا کام جلد مکمل کرنے کی ہدایت کی ہے۔انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت عوام کو ریلیف دینے کے لئے جو کچھ ممکن ہوا وہ کرتی رہے گی۔ عوام کے حقوق کا ہر قیمت پر تحفظ یقینی بنائیں گے۔ عوام کوزیادہ سے زیادہ ریلیف فراہم کرنا ہماری حکومت کا ایجنڈا ہے۔
وزیراعلیٰ عثمان بزدار کی زیر صدارت وزیراعلیٰ آفس میں اعلی سطح کا اجلاس منعقد ہوا ،جس میں سہولت بازار اتھارٹی کے قیام اور سہولت بازاروں کا دائرہ کار بڑھانے کا جائزہ لیا گیا۔صوبائی وزیر صنعت میاں اسلم اقبال، چیف سیکرٹری ،سیکرٹری صنعت،سپیشل مانیٹرنگ یونٹ کے سربراہ اورمتعلقہ حکام نے اجلاس میں شرکت کی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں